środa, 21 grudnia 2016

Naturalne kosmetyki od ESENT

ESENT jest to polska firma produkująca naturalne kosmetyki. W swoim asortymencie posiadają różnego rodzaju masła  kosmetyczne , oleje kosmetyczne, olejki eteryczne,peeling, mydła, a także zestawy surowców.





Od producenta : zwane również olejem lub tłuszczem kokosowym, to błogosławieństwo dla suchej skóry, nawet tej dotkniętej dokuczliwymi stanami chorobowymi, takimi jak łuszczyca, egzema czy atopia.

Moja opinia : ma piękny kokosowy zapach, w porównaniu z innymi masłami ma bardziej wyrazisty zapach. Zaletą tego produktu jest to, że bardzo szybko się wchłania i nie ma wtedy uczucia tłustości. Ja używałam masła kokosowego jak balsam do ciała oraz jako maska do włosów. W tych dwóch przypadkach idealnie się sprawdza.

Maska do włosów : nakładam na suche włosy masło kokosowe i zostawiam na 30 minut, po tym czasie myję włosy szamponem. Po tym zabiegu włosy są delikatne i nie przesuszają się.




Od producenta : powstaje z kwiatów i pąków gardenii tahitańskiej, które są macerowane w tłoczonym na zimno oleju kokosowym przez okres minimum dwóch tygodni. Szlachetne składniki i ściśle określona procedura produkcyjna, od zamierzchłych czasów stosowana przez ludy Polinezji, to gwarancja unikalności i nadzwyczajnych właściwości oleju monoi.

Moja opinia : ma piękny kwiatowy zapach. Używając jako krem do twarzy chroni naszą cerę w te mroźne dni, i nasza twarz jest miękka. Jest o wiele lepszy od kremu, który w swoim składzie ma wodę i jednak nie działa ochronnie na nasze ciało w takie chłodniejsze , czy mroźne dni. Można zauważyć, że działa nawet lepiej niż masło kokosowe - uczucie nawilżenia jest dłuższe.





Od producenta : zwany również olejem herbacianym. To łagodny produkt o właściwościach zbliżonych do oliwy z oliwek. W Japonii i Chinach, kolebkach medycyny naturalnej, stosowanie oleju kameliowego w lecznictwie oraz do pielęgnacji włosów i skóry ma wielowiekowa tradycję.

Moja opinia : olej wchłania się bardzo szybko, nie ma uczucia tłustości. Można stosować zarówno na włosy, jak i na całe ciało. Nadaje włosom blask oraz je wygładzają. Oczywiście wszystko zależy od regularności stosowania.

Nawilżone włosy : kilka kropel oleju kameliowego wetrzeć w końcówki włosów. Nie będą takie suche.





Od producenta : kiełki to kompletne źródło wszystkiego, czego roślina potrzebuje do wzrostu, dlatego toczony z nich olej charakteryzują wspaniałe właściwości odżywcze i ochronne. Olej z kiełków pszenicy wyróżnia się na tle innych olejów roślinnych największą zawartością witaminy E, co czyni go "superproduktem" , przeciwstarzeniowym i regenerującym.

Moja opinia : jest to olej tłusty, więc ja używałam go jako odżywka do włosów. Stosować można jako odżywka do skórek i paznokci.

Odżywka do włosów : nakładam na końcówki włosów oraz tuż przy skórze głowy olej z kiełków pszenicy. Po 40 minutach zmywam szamponem.





Od producenta : skwalen to naturalny, niezbędny składnik zewnętrznej warstwy lipidowej skóry, który zapewnia jej miękkość i elastyczność oraz chroni przed utratą wody i działaniem promieniowania UV.

Moja opinia : idealnie nadaje się na suchą skórą, która potrzebuje odżywienie i regeneracji. Stosuję codziennie rano kilka kropelek skwalanu z oliwek na twarz i już po tygodniu czułam, że moja skóra stała się nawilżona.


Zapraszam także na zapoznanie się z całym asortymentem firmy Esent (TU).

A Wy znacie kosmetyki firmy Esent?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz