niedziela, 4 grudnia 2016

LEGO DUPLO - Pociąg z cyferkami

Dzisiaj chciałam się Wam pochwalić, ponieważ zostałam ambasadorką Lego Duplo. I jestem bardzo zadowolona z tego powodu. Ambasadorką jestem dzięki społeczności Streetcom. Wy także możecie się do tej społeczności zapisać i tak jak ja testować różności. Wystarczy kliknąć w link i wypełnić kilka podstawowych informacji : https://ekspert.streetcom.pl/pl/secured/user/share-registration/1ed3c3dfdca0078e89cd4d9a58d746c2



Paczka ambasadorska:

  • 1 opakowanie klocków Lego Duplo Pociąg z cyferkami
  • 10 mini zestawów Lego Duplo - dla znajomych
  • 10 ulotek dla znajomych

POCIĄG Z CYFERKAMI LEGO DUPLO

Pierwsze klocki Lego Duplo są to zestawy klocków dla najmłodszych (od 1,5 do 5 lat). Są to duże klocki w żywych kolorach, idealne do nauki budowania oraz do nauki nowych rzeczy.
Pociąg z cyferkami ma pomóc naszemu dziecku w liczeniu od 1 do 10 we właściwej kolejności, a także ułatwia rozpoznawanie konkretnych cyfr. Przy pomocy tego pociągu możemy uczyć się także kolorów.












Z zestawu Pociąg z cyferkami można zbudować pociąg z wagonami, budę dla psa, domek oraz tunel. Wszystko zależy od naszej wyobraźni, a w zasadzie od wyobraźni naszego dziecka.






























Klocki Lego Duplo mają wiele zalet m.in.: rozwijają kreatywność, uczą przez naukę, uczą budowania(na początku prostych wież z klocków, a w późniejszym czasie innych konstrukcji).
A do wad to jest chyba tylko jedna: zajmują dużo czasu na zabawie (nie tylko dla dziecka).

1 komentarz:

  1. Gratuluję współpracy! Klocki świetne! Aż zazdroszczę ;) moje dzieciaki uwielbiają bawić się klockami LEGO :)

    fajnamatka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń