środa, 21 września 2016

Kokosanki

Ostatnio robiłam domowe mleko kokosowe i został mi produkt uboczny w postaci resztek wiórek kokosowych. I tak się zastanawiałam co by tu przygotować z nich. I postanowiłam przygotować przepyszne i pachnące kokosanki. Idealny deser, miękki i rozpływa się w ustach.



Kokosanki

  • 200 g wiórek kokosowych ( u mnie resztki z domowego mleka kokosowego )
  • 2/3 szklanki mąki pszennej
  • 2/3 szklanki cukru brązowego
  • 2/3 szklanki soku pomarańczowego
Ze wszystkich składników zagniatam ciasto. Formuję z niego kulki i układam na blaszce wyłożonej pergaminem. Piec w temperaturze 180 stopni przez 20-30 minut, aż się zarumienią.



Smacznego! A w kuchni od razu piękniej pachnie ;-)

1 komentarz:

  1. Musimy wypróbować ten przepis ;) Narobiłaś mi smaka!:)

    OdpowiedzUsuń