niedziela, 17 lipca 2016

Ciasto bez pieczenia z płatkami Kangus

Ostatnio postanowiłam zrobić ciasto, a że nie chciało mi się nic piec, więc padło na właśnie ciasto z płatkami Kangus. Zauważyłam, że robi wielki hit w internecie. Więc i ja go musiałam wypróbować. I wiecie co, jest warto go zrobić. Tak naprawdę robi się go w 30 minut i jest mega pyszny.



Ciasto z płatkami Kangus

  • 400 ml śmietany 30%
  • 250 g serka mascarpone
  • 2 szklanki płatków Kangus + kilka garści na wierzch
  • 220 g herbatników
  • 1 biała czekolada
  • 2 mleczne czekolady
Białą czekoladę rozpuścić w kąpieli wodnej i ostudzić.200 ml śmietany ubić na sztywno, dodać serek mascarpone i ostudzoną czekoladę. Zmiksować. Na końcu wsypać 2 szklanki płatków i wymieszać dokładnie łyżką.
Dno tortownicy pokrywamy herbatnikami, a następnie wykładamy przygotowaną masę. Wyrównujemy i układamy kolejną warstwę herbatników.
Mleczną czekoladę rozpuścić w kąpieli wodnej i ostudzić. 200 ml śmietany ubić na sztywno i dodać ostudzoną czekoladę. Zmiksować.
Tak przygotowaną masę wyłożyć na herbatniki.
Wierzch obsypać płatkami Kangus.
Gotowe ciasto schłodzić 10-12 godzin ( najlepiej na całą noc).


SMACZNEGO!

1 komentarz: