niedziela, 22 maja 2016

Spotkanie Mam w Kętrzynie- sponsorzy

Dziś przyszła pora na prezentację  upominków od sponsorów, które dostałam na kętrzyńskim spotkaniu mam . Relacje ze spotkania możecie przeczytać TU. Jestem bardzo mile zaskoczona ile pięknych, a także przydatnych rzeczy przywiozłam z tego spotkania. 




1. Ouhmania : kody rabatowe na fotoksiążki i fotokalendarze.


2. Womax : produkty do utrzymania czystości w domu. 


3. Popcrop: bezglutenowe piramidki.

 4. Caffettiera : syrop do kawy.


5. Miralex : próbki do pielęgnacji stóp.


6. Pachnąca Szafa: pięknie pachnące i wyglądające przedmioty, zarówno do szafy jak i ozdoba na stół.





7. Eko Herba: ziołowe herbatki.


8. Sylveco: próbki kremów oraz ulotki i książeczki.


9. Barbaras: ubranko dla dziecka ( bluza), notatnik oraz pudełko z krówkami.


10. Dear Eco : próbki materiału.


11. Woda Mama i Ja 


12. Skolej 


13. Majonezy Kętrzyńskie : majonezy, musztarda, piernik i babka cytrynowa oraz fartuch.




14. Herbovita : czekoladki bezglutenowe.


15. Cukry Polskie : książka kucharska, kalendarz, płatki owsiane, cukier do pieczenia, cukier trzcinowy, mąka razowa, kukułki i cukier puder.







16. Moje Bambino : katalog i długopis ( za zamówienie dostałam także torbę).


17. DMG Herbaty : herbata "Mandarynka z imbirem".


18. Leśne Inspiracje : pocztówka / kartka okolicznościowa.



19. Anna Dec-Kuś : próbki kosmetyków.



Wszystkim sponsorom bardzo dziękuję za umilenia czasu na spotkaniu, a także i po nim. Piękne podarunki, o niektórych z nich na pewno napiszę na blogu. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz