poniedziałek, 2 maja 2016

Sesja zdjęciowa dwulatek

23 kwietnia moja córka oraz siostrzenica miały sesję zdjęciową w plenerze. Dwie dwulatki w jednym miejscu to wielkie zamieszanie. Wiadomo, jak to dzieci w takim wieku w miejscu nie usiedzą, ciągle latały, biegały. . .




Nasz pani fotograf (E.Zalewska-Fotografie) poradziła sobie z ujęciem pięknych zdjęć dla dziewczyn. A oto efekty jej pracy :



































I jak Wam się podobają zdjęcia?
Dziękujemy naszej pani fotograf za przepiękne zdjęcia.
A oto strona pani Eweliny TU.

2 komentarze:

  1. Bardzo mi się podoba sesja malutkich :) bardzo fajne zdjęcia a równiez zapraszam na mój blog mysle że się spodoba :).. http://emilka123.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia 😊 ja niedawno robiłam sesję swojej 3 miesięcznej córci 😊

    OdpowiedzUsuń