środa, 25 maja 2016

Czekoladki bezglutenowe

Ostatnio miałam okazję wypróbować czekoladę bezglutenową od firmy Herbovita (http://herbovita.pl/). A ja bardzo uwielbiam czekoladę, więc była to dla mnie czysta przyjemność;-)




Ja miałam okazję wypróbować czekoladę bezglutenową z ksylitolem o smaku truskawkowym (TU).




Od producenta :

 Czekolada z ksylitolem zawiera 48% kakao w formie masy kakaowej i masła kakaowego. Czekolada nie zawiera zwykłego cukru, glutenu, mleka, jaj ani laktozy.Czekoladę bezglutenową z ksylitolem poleca się weganom i wegetarianom, osobom chorym na cukrzycę, celiakię, alergikom (oprócz osób uczulonych na soję) i osobom stosującym zdrową dietę. Czekolada z ksylitolem nie zawiera glutenu, dzięki czemu mogą spożywać ją również osoby nietolerujące glutenu lub chorzy na celiakię.Czekolada bezglutenowa z ksylitolem została osłodzona oryginalnym fińskim ksylitolem, czyli cukrem pochodzenia naturalnego, który uzyskuje się z drewna brzozy głównie w Finlandii.

Czekolada bezglutenowa z ksylitolem została wytworzona:
  • bez użycia białego, rafinowanego cukru,
  • bez składników zawierających gluten,
  • bez laktozy i jaj,
  • bez składników pochodzenia zwierzęcego,
  • bez dodatków GMO.
Moja opinia :

Uwielbiam wszystko co zdrowe i dietetyczne. A właśnie taka czekolada jest zdrowym zamiennikiem czekolady. Jest naprawdę smaczna i w swoim składzie ma tylko zdrowe i naturalne składniki. Z czego jestem bardzo zadowolona. Po otworzeniu czekolady byłam pozytywnie zaskoczona pięknym wzorem na niej ( choć na początku myślałam, że jest połamana).

Firma Herbovita w swoim asortymencie posiada także i inne zdrowe słodycze, a także herbatę, kawę, kaszę i zboża, oleje, itp.

Serdecznie zapraszam do sklepu internetowego TU.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz