wtorek, 1 marca 2016

Puzzle dla dwulatka

Chciałam Wam przedstawić ostatnio ulubioną zabawkę mojej córki- puzzle.
My posiadamy puzzle firmy Trefl . Są to" moje pierwsze puzzle" przeznaczone dla dzieci od drugiego roku życia.


Nasze puzzle są ze zwierzątkami domowymi, więc przy okazji układania puzzli dziecko poznaje nowe nazwy zwierząt.Puzzle te są zrobione z grubej tektury, więc wiem że są trwałe i posłużą nam dłużej. Elementy są duże i kolorowe i dziecko z łatwością dopasuje elementy do siebie. 4 układanki składające się z 2,3,4 i 5 elementów.
Na początku układanie nie szło tak łatwo, ale teraz jest już coraz lepiej. Jestem z nich bardzo zadowolona i mam zamiar kupić jeszcze puzzle z tego rodzaju dla córki :-)












 A Wy jakie puzzle/ układanki polecacie??

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz