wtorek, 14 lipca 2015

3 Węgorzewskie spotkanie mam

W sobotę byłam na 3 Węgorzewskim Spotkaniu Mam, które odbyło się w Gościńcu u Kalicha. Byłam na poprzednim spotkaniu i jestem z tych obu bardzo zadowolona, każde było inne. A takie spotkania dla Mam są bardzo potrzebne dla kobiet, mają choć okazję wyrwać się z domu i spędzić miło czas z innymi mamami.
   
Organizatorką naszego spotkania była Ania (http://anibarpiomar.blogspot.com/).
     Bardzo mi się podobają spotkania gdy mogę się czegoś nowego nauczyć. I tak było tym razem. Asia z CudoMania nauczyła robić nas spódniczek tutu oraz pomponów. Jest to naprawdę świetna sprawa, a że mam córkę więc mi się ta umiejętność przyda. A oto efekty naszej pracy :


  Po powrocie do domku od razu dla córki przymierzyłam spódniczkę tutu. Zobaczcie sami jak w niej wygląda :



Nasze spotkanie było fantastyczne. Były rozmowy, ploteczki i śmiech, a także i trochę powagi ;-) każda z mam relaksowała się tą ciszą, której na co dzień brakuje ;-)

  Dziękuję Ani za zorganizowanie tego spotkania i mam nadzieję że będzie ich więcej. To wspaniale, że jest w naszej okolicy osoba, która podjęła się takiej inicjatywy i organizuje jakże to fantastyczne spotkania dla mam. Oczywiście każda z nas nie wyszła ze spotkania z pustymi rękami, były upominki od sponsorów.



2 komentarze:

  1. O jakie urocze spódniczki! :3 Moja mama miała podobne materiały krawieckie :)
    huabecx.blospot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie śliczne sukienki urocze są :) śliczne :).. ta dziewczynka jest najsłodsza :).. poprstu :).. śliczna.. i fajne zdjecia.. :)

    OdpowiedzUsuń