wtorek, 2 czerwca 2015

PLANY NA PRZYSZŁOŚĆ !

Mamy już czerwiec  (czas leci jak szalony) więc to jest dobra pora na snucie marzeń/planów na przyszłość. Marzeń mam mnóstwo, może kiedyś się spełnią. Wiele rzeczy bym chciała w życiu zrobić, a jeszcze wiele więcej bym chciała zobaczyć.


    Planów jest masa, ale żeby to były plany do zrealizowania.
1. Na pewno na pierwszym miejscu jest własne mieszkanie.  Póki co mieszkamy z teściami, a mieszkanie jest tuż obok, ale trzeba jeszcze wykończyć, umeblować. Wiadomo, że nie zawsze starcza tyle czasu, a druga sprawa to oczywiście pieniądze. Marzy mi się, że może już na drugi rok będziemy mieszkali w NASZYM nowym mieszkanku.
2. Blog kulinarny. Powiązane jest to troszkę z punktem nr.1. Jak będzie własne mieszkanie to będzie i własna kuchnia i oczywiście wreszcie będę mogła pokazać światu to co uwielbiam, czyli gotować. Jest to moja wielka pasja. W kuchni nie lubię tylko zmywania ;-)
3. Ślub kościelny. Mieliśmy tylko ślub cywilny i trochę żałuję. że nie poczekaliśmy z tym i za jednym razem nie wzięliśmy dwóch ślubów jednocześnie. Teraz to nie wiem kiedy to nastąpi, bo jednak bym chciała aby ślub kościelny był wyjątkowy.
4. Podróż. Jak by był już ślub kościelny to przydałaby się podróż poślubna, marzą mi się Włochy ;-)

 Oczywiście to jest cześć moich planów na przyszłość. Mam nadzieję, że chociaż niektóre z nich się spełnią ;-) A teraz to trzeba wrócić do rzeczywistości.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz