czwartek, 19 marca 2015

"TWOJE 3i. INTUICJA. INDYWIDUALNOŚĆ. INTELIGENCJA, CZYLI KOBIECE SZTUCZKI NIE TYLKO W BIZNESIE"


Książka "Twoje 3i : intuicja.indywidualność, inteligencja, czyli kobiece sztuczki nie tylko w biznesie" autorstwa Omeny Mensah - prezenterki telewizyjnej, wydany przez wydawnictwo Burda. Jest to poradnik kobiety sukcesu dla kobiet, które chcą odnieść sukces w życiu prywatnym jak i służbowym.



  Tą książkę przeczytałam jednym tchem, jest naprawdę świetna i warta poświęcenia uwagi. 
Nie przepadam za poradnikami bo są tam zawarte utarte schematy , które np. mnie nie do końca dotyczą. A książka Omeny niby i jest poradnikiem, ale nie takim typowym. Bo możemy się z niego dowiedzieć o przeszłości autorki, o tym jak doszła do tego miejsca, w którym właśnie się znajduje. Jak ze zwykłej dziewczyny stała się rozpoznawalną kobietą sukcesu.Zawarte są tu jej przemyślenia, a także wiele cennych rad, z których na pewno będę korzystała w przyszłości.




Z tej książki dowiedziałam się np. jaki mam typ osobowości, jak powinnam ubrać się na spotkanie biznesowe, a jak na randkę, a także co gesty "mówią" o człowieku.
Po przeczytaniu tego poradnika wiem jak korzystać ze swoich 3i (intuicja, indywidualność, inteligencja) , choć zawsze miałam swoje 3i to nie umiałam z nich prawidłowo korzystać, ale to się zmieni.
 Naprawdę polecam tą książkę dla wszystkich kobiet, każda znajdzie tu coś dla siebie ;-)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz