poniedziałek, 9 marca 2015

MATKA TEŻ KOBIETA - Dzień Kobiet

Dnia 7 marca 2015 r. miałam przyjemność uczestniczyć w  spotkaniu MATKA TEŻ KOBIETA organizowanym przez Agnieszkę Lesisz-Plaga. Spotkanie odbyło się w  Tawerna Marina
 w Giżycku.








     
Spotkanie było wspaniałe. Był to nasz Dzień Kobiet, gdzie mogłyśmy sobie odpocząć od dzieci i od codziennych obowiązków oraz oderwać się od rzeczywistości. Na spotkaniu były pogaduchy, jak to zawsze bywa w gronie kobiet, można było także smacznie zjeść ;-)


Dzień Kobiet nie mógł obejść się bez atrakcji : konkursy ( kulinarny oraz relaks przy dziecku),  pokaz makijażu (wykonany przez jedną z uczestniczek spotkania), prezentacja urządzenia Thermomix oraz przedstawienie oferty hotelu i SPA St. Bruno w Giżycku.


Każda z mam dostała upominki od sponsorów.









 Dla mnie to był wspaniały czas bo mogłam gdzieś wyjść i poznać nowych ludzi oraz spędzić miło dzień. Trudno było się rozstawać. Bawiłam się świetnie, oby więcej takich spotkań.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz