piątek, 13 marca 2015

MAKARONY POLSKIE


Moja przygoda z firmą MAKARONY POLSKIE rozpoczęła się po spotkaniu MATKA TEŻ KOBIETA, gdzie każda z uczestniczek spotkania dostała paczkę z produktami tej firmy.



Fartuszek bardzo mi się spodobał i te piękne motto na nim:  "Dobra gospodyni dom radosnym czyni " oraz ma bardzo funkcjonalne kieszonki. Jakby stworzony idealnie dla mnie ;-)

Każda z uczestniczek spotkania dostała cztery rodzaje makaronu : świderki razowe, spaghetti razowe, wstążki 2-jajeczne oraz kluseczki.
Makarony razowe to coś dla mnie! Idzie wiosna i trzeba troszkę się wziąć za siebie. Jest to dobry moment na zmianę diety na lekkostrawną. W składzie makaronów razowych jest błonnik pokarmowy więc będzie smacznie i zdrowo ;-)

A więc czas zabrać się za gotowanie . . .


 
Świderki razowe z kurczakiem i ze szpinakiem ;-) mmm... pycha
Rosołek z kluseczkami 2-jajecznymi ;-)

Makarony są świetne, gotują się kilka minut (w zależności od rodzaju), a po ugotowaniu są mięciutkie i sprężyste. Moje dania nie wymagały wielkiej umiejętności kulinarnej więc myślę, że każdy sobie z nimi poradzi. Jestem bardzo zadowolona z produktów tej firmy. Więc polecam ! ;-) Od teraz będę używała makaronów od firmy MAKARONY POLSKIE ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz