wtorek, 2 stycznia 2018

SEZONOWOŚĆ WARZYW I OWOCÓW #ZIMA

O ,tym dlaczego warto jeść sezonowe warzywa i owoce pisałam TUTAJ. A dzisiaj chciałam Wam przedstawić kalendarz sezonowości na sezon zimowy. Choć może się wydawać, że właśnie w tym sezonie nie ma za bardzo  takich produktów to spożycia- nic bardziej mylnego. Pamiętajmy o mrożonkach.



środa, 27 grudnia 2017

Jak zregenerować organizm po świętach ?

Czujesz się przejedzona, ociężała i wymęczona ? Nic dziwnego. Twój organizm nie jest przyzwyczajony do siedzenia za stołem przez kilka dni pod rząd.
Po świętach powinniśmy zadbać o to, aby jak najszybciej wrócić do formy i zadbać o siebie.




środa, 20 grudnia 2017

Jak nie dać się świątecznemu przejedzeniu ?

Jak uniknąć kłopotów trawiennych po zjedzeniu ciężkostrawnych potraw świątecznych? Brak umiaru w jedzeniu może mieć niekorzystny wpływ na nasz układ trawienny.
Przekaz do mózgu , że jesteśmy najedzeni dochodzi dopiero po 30 minutach. W tym czasie jesteśmy w stanie zjeść o wiele więcej niż powinniśmy - i tu pojawia się problem PRZEJEDZENIA.




wtorek, 19 grudnia 2017

5 rzeczy, których dziecko uczy się przed świętami

Święta to dobry czas na spędzenie z dzieckiem więcej czasu i jest to czas, kiedy maluch uczy się nowych rzeczy. Wspólne robienie pierniczków, ubieranie choinki, czekanie na pierwszą gwiazdkę. . .

czego dziecko uczy się w święta, czas świąteczny, maluch


poniedziałek, 18 grudnia 2017

Jak w święta nadal być fit ?

Cały rok dbamy o to , by zdrowo się odżywiać. Jednak, gdy nadchodzą święta to już o tym zapominamy lub nie wiemy jak w święta być fit i zdrowo się odżywiać. Bo jak można sobie odmówić ulubionych świątecznych potraw oraz słodkości.
Nie tłumaczmy sobie, że święta są raz w roku. A od stycznia zaczniemy znowu zdrowe odżywianie. A później będzie karnawał, następne święta i tak na okrągło.
Pamiętajmy tylko o jednym : NIE DAJMY SIĘ ZWARIOWAĆ. Od zjedzenia kawałka ciasta świat się nie zawali.




piątek, 1 grudnia 2017

Zdrowe przekąski do 150kcal

Zdrowa przekąska powinna być smaczna, szybka w przygotowaniu oraz powinna powstrzymać napad głodu na co najmniej godzinę. Choć często w biegu sięgamy po to co mamy akurat pod ręką,  a tu niezdrowy i kaloryczny batonik, albo chipsy. A to jednak jest najgorsze co możemy zrobić dla siebie i dla naszego organizmu.



środa, 29 listopada 2017

Kalendarz adwentowy DIY

Dzisiaj chcę Wam pokazać nasz kalendarz adwentowy, który jest zrobiony z papieru do pieczenia. W sumie go zrobiłam w ostatniej chwili , więc jest naprawdę łatwy w wykonaniu i nie zajmuje za dużo czasu. Jest to też dobry pomysł na spędzenie kreatywnie czasu z dzieckiem.

kalendarz adwentowy, krok po kroku, diy, mamusiowe sekrety